ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM
Speed Queen
Regulamin
PRALNIE SAMOOBSŁUGOWE TRÓJMIASTO
Nasz regulamin
Przed korzystaniem z usług pralni prosimy o zapoznanie się z poniższymi, warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o pranie. Pod numerem telefonu 788 499 455, uzyskają Państwo pomoc w obsłudze Pralni. Przypominamy, iż za bezpieczeństwo osób małoletnich znajdujących się na terenie Pralni odpowiadają ich rodzice lub opiekunowie.
Dla bezpieczeństwa Klientów obiekt Pralni jest monitorowany.
W PRALNI OBOWIĄZUJE ZAKAZ:
- Zakaz wprowadzania zwierząt.
- Zakaz prania i suszenia: odzieży zwierzęcej, derek dla koni oraz legowisk zwierzęcych, mopów, tkanin z sierścią, obuwia, tkanin z zabrudzeniami smarami, plecaków ze stelażami, wszelakich elementów mogących uszkodzić urządzenie.
- W sytuacji złamania zakazu, urządzenia będą blokowane a Klient zobowiązany będzie pokryć koszt dezynfekcji i czyszczenia urządzenia w kwocie 300zł za każdą użytą maszynę.
- Zakaz prania przedmiotów z elementami metalowymi, pasków ze sprzączkami lub ostrymi przedmiotami mogącymi uszkodzić urządzenie, śrubek, śrubokrętów, zapalniczek itp. Za szkody powstałe w wyniku prania i suszenia w/w przedmiotów koszt ponosi Klient.
- Zakaz zbliżania się nieletnich do maszyn, używania piłek w innym celu niż pranie czy suszenie, jazda na rolkach, hulajnogach na terenie pralni.
- Kosze znajdujące się w pralni mogą być używane tylko i wyłącznie na jej terenie, do wypranego, czystego prania. Są własnością pralni i nie można ich wynosić na zewnątrz.
- Zakaz spożywania na terenie pralni napojów alkoholowych, palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych, przebywania na terenie Pralni osób w stanie nietrzeźwym, bądź pod wpływem środków odurzających lub osób zachowujących się niezgodnie z przepisami prawa karnego, powszechnie obowiązującymi normami oraz zasadami współżycia społecznego.
- Złamanie zakazu skutkuje zablokowaniem i przerwaniem pracy maszyny opłaconej przez Klienta łamiącego zakaz.
INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH W PRALNI
- Klient Pralni na własną odpowiedzialność wykonuje usługę prania i suszenia.
- Klient sam decyduje o wyborze programu prania, suszenia, o dozowaniu detergentów i użytkowaniu systemu płatności.
- Klient może skorzystać z detergentów zakupionych w Pralni lub z własnych.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z pranych przedmiotów.
- Przeładowanie maszyny spowoduje wstrzymanie pracy maszyny, bez możliwości dokończenia usługi. Wówczas usługa może zostać dokończona po ponownym opłaceniu maszyny, oraz zmniejszeniu ilości prania. Właściwy załadunek pralki: max ¾ bębna. Właściwy załadunek suszarki ½ bębna. Wybór wielkości użytego bębna zależy od gabarytu prania, nie zawsze od jego wagi. Nie ma potrzeby wcześniejszego ważenia prania. Do suszarki należy wkładać rzeczy odwirowane.
- Pralnia nie odpowiada za szkody powstałe wskutek błędnej informacji o sposobie konserwacji, zamieszczonych przez producenta na wyrobie.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody w odzieży, których nie można było przewidzieć przed jej praniem lub suszeniem, a wynikające z niedostatecznej trwałości farbowania, napisów drukowanych, zbiegania się materiału, impregnacji i innych ukrytych wad.
- Klient może na własną odpowiedzialność korzystać z odplamiaczy i wybielaczy. Pralnia Speed Queen nie odpowiada ze ewentualne przebarwienia materiału.
- Klient ma obowiązek odebrania rzeczy po skończonej usłudze. W sytuacji, gdy po skończonej usłudze, rzeczy nie zostaną odebrane, kolejny klient ma prawo je wyjąć z maszyny do koszyków i rozpocząć swoją usługę.
- Opłata za usługi określona jest na poszczególnej maszynie oraz w systemie płatności.
- Płatności dokonuje się w systemie płatności przed rozpoczęciem prania.
- Opłata pobierana jest w polskich złotych w formie gotówki lub za pomocą karty płatniczej.
- Klient może otrzymać fakturę jednocześnie wyraża zgodę na wysłanie F-VAT za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Prosimy o indywidualny kontakt w sprawie otrzymanie faktury pod numerem telefonu +48 788 499 455 lub pocztę elektroniczną info@speedqueen3city.pl
- Rzeczy pozostawione w lokalu po 14 dniach zostają usuwane lub przekazywane dla potrzebujących.
- Klient przebywając w Pralni, automatycznie wyraża zgodę na monitoring wizyjny w lokalu, z przesyłem danych na zewnątrz.
- Obiekt pralni podlega stałemu monitoringowi firmy ochroniarskiej.
- Z uzasadnionych przyczyn personel obsługujący w Pralni SPEED QUEEN ma prawo odmówić wykonania usługi, przerwać cykl prania i w każdej chwili wyjąć rzeczy klienta.